Skuteczna sprzedaż - Insights Discovery

Skuteczna sprzedaż -€€ Insights To sprawdzone i gotowe do szybkiego zastosowania narzędzie dla działów handlowych, które pozwala na lepsze przewidywanie reakcji Klientów i podjęcie najlepszej decyzji co robić na każdym etapie procesu sprzedażowego. Co ważne, Insights Discovery to gotowy model sprzedaży opisujący krok po kroku jak działać i pozwalający ocenić jak nasz pracownik radzi sobie na każdym z etapów.

Każdy z nas jest niepowtarzalny… ma swój styl działania, zasoby, motywacje i oczekiwania...

Metoda Insights Discovery

Metoda Insights Discovery od kilkunastu lat obecna jest na rynku europejskim i z powodzeniem wykorzystywana przez takie firmy jak British Airways, Eli Lilly, British Telecom, a w Polsce między innymi: Bank Millennium, Polkomtel, Saint-Gobain, Solvay Pharmaceuticals, Alcatel-Lucent Polska.

Korzyści z pracy z raportem diagnostycznym pracownika

  • wygoda i szybkość - test elektroniczny wypełniany w czasie 20 min.
  • skuteczność i zysk – raport opiera się na wynikach badań kilkudziesięciu tysięcy handlowców i jest wysoko ceniony ze względu na swój uniwersalny charakter oraz skuteczność
  • konkret - jasne wskazówki rozwojowe do wprowadzenia do codziennej pracy praktycznie od zaraz

Jak wygląda proces rozwoju sprzedaży z Insights Discovery

  1. Spotkanie z konsultantem – określenie zakresu diagnozy, zasad współpracy
  2. Wypełnienie testu i zapoznanie się każdego uczestnika z Profilem Indywidualnym
  3. Spotkanie konsultacyjne indywidualne z każdym z pracowników (forma coachingu) – wyjaśnienie wątpliwości, ustalenie celów rozwojowych
  4. Warsztaty sprzedażowe wykorzystujące model Insights Discovery z tematyki wymagającej poprawy na podstawie zespołowych wyników testu – możliwe tematy:
    • Przygotowanie i nawiązanie kontaktu
    • Identyfikowanie potrzeb
    • Przedstawienie oferty
    • Pokonywanie obiekcji
    • Finalizowanie sprzedaży
    • Współpraca
  5. Indywidualne sesje coachingowe, w tym działania "on the job" – praca nad wyodrębnionymi obszarami (opcja dodatkowa)
  6. Pomiar skuteczności i przedstawienie wyników

4 energie kolorystyczne Insights

Insights DiscoveryTM przekłada język psychologii na język silnych i mocnych stron każdego człowieka odnoszących się do jego osobowości. Opiera się to na symbolice 4 kolorów związanych z różnymi sposobami zachowania się w odniesieniu do Klienta.

Choć każdy z nas posiada pewną kombinację energii kolorystycznych, zwykle jeden kolor jest kolorem dominującym i to właśnie on decyzyjne decyduje jak komunikujemy się z Klientem i jak sprzedajemy.

W procesie rozwoju sprzedaży Insights Discovery rozpoczynamy diagnozę od pojedynczego pracownika, możemy jednak opracować także raport dla całego zespołu. Jest to pakiet informacji dający konkretne i praktyczne narzędzie zarządzania zespołem handlowym.

Siła warsztatów z wykorzystaniem Insights Discovery

Bardzo interaktywna i atrakcyjna dla grupy forma szkolenia – ludzie z wielkim zaskoczeniem odnajdują się w prezentowanych raportach ujmując to sformułowaniem "To właśnie ja!", "Tak właśnie robię!"

Łatwy do zapamiętania system, oparty o język symboli, usprawniający rozpoznanie Klienta i dopasowanie do niego najlepszej drogi sprzedaży.

Prezentowany model idealnie pasuje do realnych sytuacji – łatwość wdrażania modelu w rzeczywistość.