Przećwiczysz i otrzymasz informację zwrotną od trenera, jak prowadzisz rozmowy z pracownikiem, gdy: -jego motywujesz -udzielasz mu konstruktywnej krytyki
Zapoznasz się z pozafinansowymi sposobami motywowania pracowników.
Zajęcia prowadzimy "w duchu" odkrywania potencjału członków Twojego zespołu i odpowiedzialności lidera za zespół.
Przećwiczysz technikę "zaakceptowania pracownika, który Cię drażni"
Szkolenie skierowane jest do:
kadry kierowniczej niższego i średniego szczebla,
liderów zespołów, osób przygotowujących się do objęcia funkcji menedżerskich
Zastosowanie psychologicznych typologii w motywowaniu.
Zapoznasz się z pozytywną i negatywną typologią motywowania pracowników.
Zdefiniujesz korzyści i ograniczenia związane ze stosowaniem typologii.
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia przechowywania cookies w swoim urządzeniu. Rozumiem