Informacje o szkoleniu 

Tytuł:
Mistrz Sprzedaży: STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA W B2B
Termin:
24.05.2017 - 24.05.2017
Miasto:
Bydgoszcz - Bydgoszcz
Kategoria:
Szkolenia Handlowe

Program szkolenia

Cele szkolenia:

  • Przeniesienie obsługi klienta na obszar zależny od słów jakimi się operuje.
  • Wykorzystanie niedostrzegalnej płaszczyzny porozumienia między pracownikiem a klientem na językowych zależnościach, którym poddany jest każdy człowiek, niezależnie od wieku, płci, czy nawet własnej świadomości na temat tychże płaszczyzn.
  • Nauczenie wykorzystywania obszaru relacji jako narzędzi skutecznej obsługi klienta

Uczestnicy będą wiedzieli:

  1. Jak dbać o jeden z najważniejszych elementów obsługi klienta - relacje
  2. Czym się charakteryzują poszczególne metaprogramy i jaki jest ich język charakterystyczny?
  3. Jakie są prowokatory trudnych sytuacji i jak im zapobiegać?
  4. Jak reagować na różne typy klientów?

Trenerzy:

Marcin Szablewski - trener grupowy

  • absolwent Studiów Podyplomowych MBA z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi
  • absolwent Akademii Trenera Biznesu

KOSZT netto 370 zł /w tym kawa i obiad/

Metody:

Rejestracja na szkolenie

Bydgoszcz
Miasto:
Bydgoszcz
Termin:
24.05.2017 - 24.05.2017
Cena:
370.00 zł+ 23% VAT
Regulamin:
Zapoznałem się i akceptuję Regulamin szkoleń [PDF, 230Kb]
Aplikacja:
Rezerwacja na szkolenia następuje po odesłaniu do nas faksem lub drogą mailową wypełnionej i podpisanej Karty Zgłoszeniowej