Informacje o szkoleniu 

Tytuł:
Obsługa klienta na miarę XXI wieku
Termin:
03.08.2016 - 03.08.2016
Miasto:
Łódź - Łódź
Kategoria:
Szkolenia Handlowe

Program szkolenia

Cele szkolenia:

  • Nabędziesz praktyczne umiejętności profesjonalnej obsługi klienta
  • Rozwiniesz umiejętności budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez określone postawy i zachowania
  • Dowiesz się, jak poprzez profesjonalną obsługę klienta wpłynąć na wzrost sprzedaży
  • Poznasz praktyczne zasady komunikacji z klientami
  • nauczysz się, czym w praktyce są nowoczesne standardy profesjonalnej obsługi Klienta

Szkolenie skierowane jest do:

  • Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się obsługą klienta
  1. Nowoczesna obsługa klienta
    • Znaczenie profesjonalnej obsługi klienta
    • Korzyści z dobrej obsługi klienta
    • Budowanie długofalowych relacji – zbiór dobrych praktyk
    • Czego oczekują klienci?
    • Podstawowe elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej
    • Dlaczego klient niezadowolony dzieli się swymi wrażeniami częściej niż zadowolony
    • Długofalowe działanie dobrych standardów obsługi na kondycję psychofizyczną samych pracowników
    • Cechy idealnego pracownika obsługi klienta
    • Elementy niezbędne oraz ryzykowne (niepożądane) w kontaktach z klientami
    • Sposoby odkrywania i zaspokajania potrzeb klientów Firmy
  2. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
    • Przedstawienie czynników składających się na wizerunek firmy
    • Czym jest marka i jak wartościować wizerunek?
    • Klienci jako źródła wiedzy o organizacji (firmie, instytucji) w swojej grupie społecznej
    • Aktywność klientów w Internecie i ich wpływ na reputację instytucji i postrzeganie jej pracowników

Trener:

Metody:

Rejestracja na szkolenie

Łódź
Miasto:
Łódź
Termin:
03.08.2016 - 03.08.2016
Cena:
490.00 LAST MINUTE 343.00 zł+ 23% VAT [w przypadku zgłoszenia kilku osób jednocześnie możliwe rabaty]
Regulamin:
Zapoznałem się i akceptuję Regulamin szkoleń [PDF, 230Kb]
Aplikacja:
Rezerwacja na szkolenia następuje po odesłaniu do nas faksem lub drogą mailową wypełnionej i podpisanej Karty Zgłoszeniowej