Informacje o szkoleniu 

Tytuł:
Obsługa klienta na miarę XXI wieku
Termin:
02.12.2014 - 02.12.2014
Miasto:
Kraków - Kraków
Kategoria:
Szkolenia Handlowe

Program szkolenia

Obsługa klienta

Cel edukacyjny

  • Nabędziesz praktyczne umiejętności profesjonalnej obsługi klienta.
  • Rozwiniesz umiejętności budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez określone postawy i zachowania.
  • Poznasz praktyczne zasady komunikacji z klientami.
  • Dowiesz się jakie cechy należy rozwijać aby udoskonalić jakość obsługi klienta.
  • Dowiesz się jak sprawić, aby klient czuł się najważniejszą osobą w firmie.

Program usługi

  1. Nowoczesna obsługa klienta
    • Znaczenie profesjonalnej obsługi klienta
    • Korzyści z dobrej obsługi klienta
    • Budowanie długofalowych relacji – zbiór dobrych praktyk
    • Czego oczekują klienci?
    • Podstawowe elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej
    • Dlaczego klient niezadowolony dzieli się swymi wrażeniami częściej niż zadowolony
    • Długofalowe działanie dobrych standardów obsługi na kondycję psychofizyczną samych pracowników
    • Cechy idealnego pracownika obsługi klienta
    • Elementy niezbędne oraz ryzykowne (niepożądane) w kontaktach z klientami
    • Sposoby odkrywania i zaspokajania potrzeb klientów Firmy
  2. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
    • Przedstawienie czynników składających się na wizerunek firmy
    • Czym jest marka i jak wartościować wizerunek?
    • Klienci jako źródła wiedzy o organizacji (firmie, instytucji) w swojej grupie społecznej
    • Aktywność klientów w internecie i ich wpływ na reputację instytucji i postrzeganie jej pracowników

Szczegółowy harmonogram usługi

Dzień świadczenia usługi:

02.12.2014

Czas - rozpoczęcie zajęć z przedmiotu:

8:00

Czas - zakończenie zajęć z przedmiotu:

16:00

Liczba godzin:

8 godz.



Liczba uczestników

Minimalna liczba uczestników:

10

Maksymalna liczba uczestników:

17



Grupa docelowa

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się obsługą klienta

Materiały dla uczestników usługi

Materiały w wersji papierowej



Data rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji

Dzień rozpoczęcia rekrutacji

29.09.2014

Dzień zakończenia rekrutacji

26.11.2014

Anna Rusek-Krzemień
Imię i nazwisko prowadzącego

Anna Rusek-Krzemień

Trener biznesu, coach

  • absolwentka Studiów Podyplomowych Metod Wspierania Rozwoju Kompetencji Społecznych- Coaching, mentoring, konsulting personalny, Studiów Podyplomowych z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Szkoły Trenerów i Menedżerów
  • posiada certyfikat akredytowanego szkolenia zarządzania projektami- PRINCE2
  • posiada Certyfikat CoachWise Coaching Essentials oraz certyfikat kompetencji UŁ w zakresie coachingu
  • Posiada wieloletnie doświadczenie menedżerskie w budowaniu i zarządzaniu zespołem pracowników, negocjacjach handlowych, budowaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji z kluczowymi klientami firmy
  • Kierownik projektów szkoleniowych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • Prowadzi szkolenia z zakresu: kreowania wizerunku, savoir vivre, efektywnej komunikacji, asertywności, zarządzania czasem, obsługi klienta, negocjacji, zarządzania
Praca z drugim człowiekiem niezmiernie ją fascynuje, rozwija i uczy. Wyznaje zasadę, że „Twoje życie jest wypadkową Twoich decyzji, nie okoliczności”.
Miłośniczka motoryzacji, szybkiej jazdy samochodem i wszystkiego na czym można latać i pływać

Prowadziła szkolenia m.in. dla:

  • PZU Życie S.A.
  • jednostki administracji państwowej i samorządowej – Starostwo Powiatowe w Chodzieży, UG Chodzież, UMiG Szamocin, UM Margonin, UMiG Krajenka, UM Wyrzysk
  • Filter Service
  • Aviva Sp. z o.o.
  • MARKET BHP Sp. z o.o.
  • Grand Protekt Sp. z o.o.

Dodatkowe informacje

Koszt usługi przypadający na 1 uczestnika:

480 PLN

Koszt osobogodziny usługi:

60 PLN

Dokumenty dla uczestnika potwierdzające osiągniecie efektu usługi:

Zaświadczenie

Dodatkowe świadczenia:

Przerwa kawowa i materiały szkoleniowe w cenie usługi

Osoba do kontaktu w sprawie usługi

Imię i nazwisko osoby do kontaktu:

Renata Wojciechowska

Tel. do osoby do kontaktu:

508 197 295

E-mail do osoby do kontaktu:

r.wojciechowska@prospero.com.pl

Metody:

Rejestracja na szkolenie

Kraków
Miasto:
Kraków
Termin:
02.12.2014 - 02.12.2014
Cena:
480.00
Regulamin:
Zapoznałem się i akceptuję Regulamin szkoleń [PDF, 230Kb]
Aplikacja:
Rezerwacja na szkolenia następuje po odesłaniu do nas faksem lub drogą mailową wypełnionej i podpisanej Karty Zgłoszeniowej