Wydarzenia: 27 listopada - Konferancja w ramach szkoleń EFS
Szkolenia EFS

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego

« Człowiek - najlepsza inwestycja »

Strona główna / Wydarzenia / Konferencja w ramach szkoleń efs «Czas Menedżera»

Konferencja: «Sukces projektu Czas Menedżera oraz marka, marketing i wizerunek firmy»
Termin: 27 listopada 2009
Koszt: Uczestnictwo w Konferencji jest bezpłatne EFS
Miejsce: Łódź, ul. Kosynierów Gdyńskich 8 «Hotel Ambasador»
Organizator: Firma szkoleniowa:

PROSPERO Business Training

Prowadzący:
  • Ewa Polańska - dyrektor naczelny
  • Cezary Wojtczak - ekspert w dziedzinie Kreowania Wizerunku.
  • Dr Maciej Tesławski - gość Konferencji, a także prowadzacy 28 listopada Warsztaty «ABC marketingu»
Program W ramach Konferencji: prezentacje i wykłady, studium przypadku i mini-warsztat interaktywny, dyskusja z udziałem uczestników, poczęstunek i lunch.
9:30 Rejestracja uczestników
10:00 Powitanie "Sukces Projektu "Czas Menedżera"
Ewa Polańska, Kierownik Projektu "Czas Menedżera"
10:15 Marka i Marketing w Firmie
Dr Maciej Tesławki
11:00 Mini-warsztat interaktywny
Dr Maciej Tesławki
12:30 Przerwa kawowa
12:45 Sztuka tworzenia wizerunku, na podstawie Projektu "Czas Menedżera"
13:30 Panel dyskusyjny "Możliwości budowania marki i promocji małej firmy"
Dyskusję z dr Maciejem Tesławskim
14:15 Poczęstunek
O marce, marketingu i wizerunku - swobodnie

prelegenci

Dr Maciej Tesławski

Wiceprezes Zarządu ds. Marketingu US West, twórca pierwszego letterhouse w Polsce, w tym dla Reader's Digest. Współtwórca Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Współtwórca pierwotnej wersji Ustawy o Ochronie Danych Osobowych. Dyrektor Marketingu Bezpośredniego McCann Erickson, odpowiedzialny za projekt marketingu bezpośredniego i programu lojalnościowego dla UPS. Autor pomysłu restrukturyzacji McCann Communications, współtwórca McCann Relationship Marketing, gdzie współpracował z ekspertem marketingu relacji Stan'em Rapp. Następnie pracował w J.Walter Thompson, jako menedżer Klient Sernice, gdzie realizował projekty dla PKN Orlen i JT InternationalTobacco. Następnie twórca działu strategii w agencji Grey. W czasie swojej pracy w agencjach realizował programy dla m.in.: Ernst & Young, Schneider Electric Polska, Goodyear Dunlop Tires Polska, Hasbro Poland, Vision Express, Tchibo, General Motors, Porozumienie Rozgłośni (PR I, Radio Zet, RMF FM), PKN Orlen S.A., Telekomunikacja Polska S.A. Założył Szkołę Strategii Marki oraz Marketing Communication Academy, gdzie działa do dnia dzisiejszego. Autor publikacji w magazynach m.in.: Biznes Śląski, Media i Marketing Polska, Impact, Modern Marketing, Marketing w praktyce, Marketing Serwis, Businessman Magazine, Polityka, Businessweek.

Dr M. Tesławski prowadzi Warsztaty «ABC marketingu»

Cezary Wojtczak

Trener biznesu z kilkuletnim doświadczeniem, dziennikarz radiowy I telewizyjny, wykładowca akademicki. W swoim wieloletnim doświadczeniu może pochwalić się tysiącami wystąpień publicznych przed szerokim audytorium. Przeprowadził setki szkoleń, w tym wiele z zakresu kształtowania wizerunku I kontaktów z mediami.
Doświadczenie biznesowe zdobył w trakcie pracy w amerykańskich korporacjach, negocjując kontrakty w sektorze B2B I B2C. Kierował redakcjami informacji I publicystyki w spółkach medialnych. Od lat ma rekomendację Business Center Club, jest trenerem akredytowanym przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zainteresowania szkoleniowe Cezarego Wojtczaka koncentrują się wokół zagadnień związanych ze sztuką wystąpień publicznych, PR & Media Relations, komunikacji biznesowej, negocjacji I technik sprzedaży.
Zgłoszenia: Ilość miejsc ograniczona. O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.
Aby uzyskać więcej informacji o Konferencji prosimy o kontakt z Biurem:
  • Łódź - tel.042 235 13 37 - p. Anna Rusek-Krzemień
  • Katowice - tel.032 781 52 19 - p. Barbara Wasilewska
  • Bydgoszcz - tel.509 966 486 - p. Aleksandra Muller
  • biuro@prospero.com.pl